De school

Obs Klazienaveen is de nieuwste openbare school in Klazienaveen en we zijn te vinden aan de Van Echtenstraat 26.
Onze school is in september 2022 geopend. Obs Klazienaveen is een fusie van de drie openbare scholen in Klazienaveen.
We zijn een openbare school voor primair onderwijs.
Dit houdt in dat onze school toegankelijk is voor iedereen, ongeacht afkomst, politieke overtuiging of godsdienst.

Onze school ligt centraal in Klazienaveen.
We zijn gehuisvest in één gebouw dat gelegen is naast het Esdal college en bibliotheek Facet.
De voorschool en de BSO, uitgevoerd door "De Wiebelboot", zitten ook in het gebouw.
We beschikken over een prachtig nieuw aangelegd speelplein en een ruim speellokaal.

Naast onze school ligt het Esdal college en onze leerlingen maken tijdens de pauze volop gebruik van de grasveldjes voor het Esdal college.
De gymzalen, waar alle gymlessen worden gegeven, liggen op loop- en fiets-afstand.
We hebben voldoende speelruimte voor de kinderen in een aantrekkelijke, groene omgeving!